یك مقام مسئول در رگولاتوری:

جزئیات اینترنت جبرانی برای مشتركان موبایل

جزئیات اینترنت جبرانی برای مشتركان موبایل به گزارش اچ پی مدیركل حفاظت از حقوق مصرف كنندگان رگولاتوری اظهار داشت: بسته های جبرانی برای قطع اینترنت در هفته های اخیر، فعلا برای كاربران موبایل فعال می شود و درحال مذاكره با اپراتورهای اینترنت ثابت نیز هستیم.


پیمان قره داغی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تمهیداتی كه اپراتورهای ارتباطی برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت به سبب عدم استفاده كاربران از اینترنت بین الملل در دو هفته اخیر در نظر گرفته اند، اظهار داشت: پیرو هماهنگی های انجام شده اپراتورهای موبایل پذیرفته اند كه عینا همان بسته های اینترنتی كه از طرف مشتركان خریداری شده بود اما به سبب عدم دسترسی به اینترنت بین الملل، مورد استفاده قرار نگرفت، بار دیگر برای مشتركان فعال شود. وی افزود: برای مثال اگر مشتركی بسته یك گیگ یك روزه خریداری نموده بود اما نتوانسته بود در مدت تعیین شده از آن استفاده نماید، قاعدتا همان بسته یك گیگ یك روزه، باردیگر برایش فعال می شود. مدیركل حفاظت از حقوق مصرف كنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینكه این مساله از طرف اپراتورهای موبایل در حال اطلاع رسانی به مشتركان است، اضافه كرد: این بسته های اینترنت جبرانی به مرور برای كاربران فعال خواهد شد. وی با تاكید بر اینكه اختصاص اینترنت هدیه از طرف برخی اپراتورها، ارتباطی با اینترنت جبرانی ندارد و مقرر است از مردم به هر شكلی دلجویی شود، اظهار داشت: اپراتورهای موبایل قول داده اند كه عینا همان بسته ای كه كاربر آنرا در اختیار داشت و نتوانست در این ایام از آن استفاده نماید، باردیگر فعال شود. قره داغی افزود: این مساله شامل استفاده كاربران از اینترنت بین الملل در اپراتورهای موبایل می شود و فعلا این هماهنگی برای اپراتورهای سیار صورت گرفته است. برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت كاربران ثابت (ADSL ) نیز در حال مذاكره با اپراتورها هستیم تا تمامی مشتركان بتوانند از این مزیت استفاده كنند. مدیركل حفاظت از حقوق مصرف كنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاكید بر اینكه اپراتورها برای اختصاص اینترنت جبرانی به كاربران، مطابق با پروانه فعالیتشان الزامی ندارند، اظهار داشت: اما مطابق با دستور وزیر ارتباطات، اپراتورهای موبایل پذیرفتند كه این اقدام را انجام دهند و انشالله اپراتورهای ثابت نیز این كار را انجام خواهند داد. وی گفـت: اگر مشتركی مدعی است كه بسته اینترنتی داشته اما در این ایام از آن استفاده نكرده و اپراتور نیز آنرا جبران نكرده و به وی اینترنت جبرانی تخصیص نیافته است، ابتدا سوژه را با مركز تماس اپراتورها مطرح كند و چنانچه مشكل حل نشد، می تواند شكایت خودرا برای پیگیری رگولاتوری در سامانه ۱۹۵ به ثبت برساند.


منبع:

1398/09/09
15:22:25
5.0 / 5
4934
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , كاربر , موبایل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
hp لپ تاپ
newhp.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اچ پی محفوظ است

اچ پی

معرفی محصولات اچ پی