قوی ترین لامبورگینی تاریخ با ۱۰۰۱ اسب بخار قدرت، فقط ۶۰۰٬۰۰۰ دلار

قوی ترین لامبورگینی تاریخ با ۱۰۰۱ اسب بخار قدرت، فقط ۶۰۰٬۰۰۰ دلار به گزارش اچ پی، بعد از حدود ۱۱ سال فرمانروایی لامبورگینی اونتادور، نوبت به معرفی جانشین آن یعنی روئلتو رسید. روئلتو نام فرزند خلف اونتادور است؛ سوپر اسپرت قدرتمندی با سبک طراحی جدید لامبورگینی.



امیرمسعود عابدین_ لامبورگینی وقتی از اونتادور رونمایی نمود، علاوه بر این که راه جدیدی را در خودروسازی باز کرد، انتظارات را بسیار بالا برد. حالا فرض کنید پس از عرضه محصولاتی بعد از اونتادور، مثل اوراکان، سنتناریو، یوروس و...، نوبت به معرفی جانشین اونتادور برسد. کار لامبورگینی در معرفی جانشین اونتادور خیلی سخت تر از سایر پروژه ها بود، اما بالاخره به مطلوب ترین شکل انجام شد.

طراحی فوق خشن و تهاجمی اونتادور باید به شکلی در روئلتو هم دیده شود. در کنار آن، قلب تپنده روئلتو برخلاف اونتادور، شامل یک موتور برقی در کنار یک موتور بنزینی است، ازاین رو باید انتظار خروجی قوی تری را از این خودرو داشته باشیم.



نمای جلویی خودرو همان خشمگین بودن همیشگی خویش را حفظ نموده است. گرافیک Y شکل دی لایت در کنار فضاهای مثلثی شکل در این قسمت، جذابیت خاص خویش را دارد. تلفیق چراغ ها و قسمت های پایینی سپر، از جدید ترین اِلِمان های طراحی در روئلتو است. برجستگی و خطوط مثلثی شکل روی کاپوت خودرو هم دیده می شود.



نمای پشتی، مینیمال و کوچک تر از اونتادور به نظر می آید. چراغ های پشتی باریک تر شده و همان گرافیک Y شکل که در جلو و همینطور در اونتادور بود را حفظ نموده، که نشان از تبحر در حفظ اِلِمان های طراحی دارد. اگزوز بزرگی که در دیفیوزر حضور داشت، این دفعه در میان دو چراغ پشتی قرار گرفته و به شکل دوبل درآمده است.



چراغ سوم ترمز به شکل هوشمندانه ای بالای پیشرانه قرار گرفته که سبب روشن شدن این قسمت می شود. نکته جالب در رابطه با این قسمت، تداعی شدن نماد شاخ گاو است!



منبع:

1403/03/17
00:40:58
5.0 / 5
274
تگهای خبر: فرم , محصولات , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
hp لپ تاپ
newhp.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اچ پی محفوظ است

اچ پی

معرفی محصولات اچ پی