كسب و كارهای اینستاگرامی سر و سامان پیدا می كنند
اچ پی: به نظر می آید كه شبكه اجتماعی اینستاگرام می خواهد به توسعه یك اپلیكیشن مجزا و مستقل به منظور خرید محصولات توسط كاربران بپردازد.
به گزارش اچ پی به نقل از وب سایت the verge، شنیده ها و گزارشهای انتشار یافته از آن حكایت می كند كه شبكه اجتماعی اینستاگرام تصمیم گرفته است اپلیكیشن جداگانه و مستقلی را توسعه و عرضه نماید تا كاربرانش بتوانند به راحتی محصولاتی را كه توسط فروشندگان فعال در صفحات مجازی اینستاگرام عرضه می كنند، خریداری و تهیه كنند.
این اپلیكیشن كه ظاهرا IG Shopping نام دارد، به كاربران اینستاگرام این امكان را می دهد تا درباره محصولات مورد نظر خود به جستجو بپردازند و بعد از كسب اطلاعات و جزئیات دقیق و مربوطه در صورت تمایل، آن را خریداری كنند. البته این در حالیست كه اینستاگرام همچنان از پاسخ به این سوال كه آیا این خبر حقیقت دارد یا خیر، خودداری كرده است.
یكی از دلایلی كه تابحال اینستاگرام به صورت رسمی از توسعه این اپلیكیشن چیزی به زبان نیاورده است آن است كه هنوز كار توسعه و تكمیل آن به آخر نرسیده و امكان دارد پیش از اجرای نهایی و رسمی آن به كلی لغو شود. این در حالیست كه خیلی از صاحبان كسب و كار و تاجران بر این باورند كه اپلیكیشن مذكور قادر خواهد بود جایگاه مهمی در تجارت الكترونیك برای خود دست و پا كند.
هم اكنون بالغ بر ۲۵ میلیون كسب و كار در پلت فرم شبكه اجتماعی اینستاگرام در سراسر جهان درحال فعالیت هستند كه حدودا بیش از ۲ میلیون كسب و كار در زمینه تبلیغات اینستاگرامی فعالیت می نمایند. برپایه آمار، از هر ۵ كاربر اینستاگرام حداقل ۴ نفر از آنها یكی از صفحات كاربری مربوط به كسب و كارهای اینترنتی را دنبال (فالو) كرده است كه این رقم خود نشان دهنده میزان بالای استقبال از خرید و فروش های اینستاگرامی است و شانس كسب درآمد از این پلفترم را به میزان قابل توجهی بالا می برد.
با توجه به آنكه اغلب كسب و كارهای اینترنتی از اینستاگرام برای تبلیغات و عرضه و معرفی محصولات جدید خود استفاده می نمایند ازاین رو راه اندازی یك اپلیكیشن جداگانه از جانب اینستاگرام می تواند تا حد زیادی به مدیریت كسب و كارهای اینترنتی و بهبود شرایط به نفع صاحبان آنها كمك نماید.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب