مشكل نشر با اداره پست در ایام كرونائی
اچ پی: یک ناشر از مشکل در ارسال پستی کتاب ها می گوید که به عقیده او منجر شده تنها راه ارتباط مخاطب با ناشر در ایام کرونائی از بین برود.
حسین محسنی، مدیرمسئول انتشارات مارلیک در گفت و گو با ایسنا از دغدغه این روزهایش برای ارسال پستی کتاب چنین اظهار داشت: طبق قراردادی که میان ما و اداره پست تنظیم شده، بنا بوده وقتی که ما بسته را آماده، فاکتور و بسته بندی کردیم، با مامور پست تماس بگیریم و آنها موظفند که بیایند و بسته را از ما تحویل بگیرند و ببرند.
او اضافه کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا آنها به ما گفتند که پرسنل کافی برای تحویل گرفتن مرسولات ندارند و ما باید خودمان این کار را انجام دهیم، به سبب این که وضعیت مثل حالا نبود، پذیرفتیم و خودمان مرسولات را تحویل می دادیم. اما این روزها در حوزه ای که باید برای تحویل مرسولات مراجعه نماییم، ازدحام جمعیت زیادی وجود دارد، با این وجود پرسنل ما باید چند ساعت در آن شرایط که سیستم تهویه ای هم وجود ندارد، منتظر بمانند.
بگفته این ناشر، دریافت مرسولات در محل از ناشر توسط اداره پست جزء قرارداد است و آنها هزینه این کار را دریافت می کنند.
او همین طور بیان کرد: قرارداد ما از مراجعه مامور پست تا ارسال مرسوله پستی است و هزینه تمام این ها را هم از ما می گیرند. اما ما یا باید مرسولات مان را با پیک بفرستیم که باز هم باید یک پرسنل از خودمان آن جا حضور پیدا کند یا این که پرسنل مان مرسولات را ببرند. در صورتیکه در محدوده خیابان انقلاب همه ناشر هستند و همه هم همین مشکل را دارند. اداره پست می تواند دو نفر را برای این کار اختصاص دهد ولی متاسفانه این کار را بر دوش ناشر انداخته اند.
محسنی سپس اظهار داشت: در این شرایط تنها راه ارتباط ناشر با مخاطب پست است. اما ما با شرایط و ازدحامی که برای تحویل وجود دارد می ترسیم پرسنل مان را بفرستیم برای همین خیلی وقت ها به مخاطب مان می گوییم که حتی ارسال پستی هم برای مان امکان پذیر نیست.
او در آخر اظهار داشت که بوسیله ارسال ایمیل به اداره پست خواهان رسیدگی به این مسئله شده است.
منبع: newhp.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب