امکان استفاده از ایرانسل من برای غیر ایرانسلی ها

امکان استفاده از ایرانسل من برای غیر ایرانسلی ها اچ پی: استفاده از خدمات سوپراپلیکیشن ایرانسل من با هدف تجربه زندگی دیجیتال، برای شماره های غیر ایرانسلی هم امکان پذیر است.


به گزارش اچ پی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، کاربران ایرانسلی و غیر ایرانسلی می توانند با شماره همراه خود، در نسخه جدید ایرانسل من ثبت نام کرده و بعد از طی مراحل ورود، از خدمات و امکانات آن همچون پرداخت قبوض خدماتی، خدمات خودرویی، درخواست تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، خرید بیمه آنلاین، خرید از وب سایت های پرطرفدار، رزرو هتل و اقامتگاه، خرید و فروش آنلاین سهام و… بهره مند شوند. ایرانسل من علاوه بر این که امکانات منحصربه فردی را برای مدیریت حساب کاربری کاربران ایرانسلی همچون مدیریت سیمکارت ها، خدمات غیرحضوری ارتباط با مشتریان، خرید بسته، پرداخت قبض خطوط دائمی ایرانسل، مسدودی سیمکارت، کدهای دستوری، انتقال شارژ و… ارائه می دهد، دسترسی به تمام خدمات و محصولات دیجیتال ایرانسل، شامل فروشگاه ایرانسل، تلویزیون اینترنتی لنز، پلت فرم جامع آموزش آنلاین دانا، راویتو، ریتم، مودیو، سرویس آهنگ پیشواز و… را برای همه کاربران، با هر شماره ای امکان پذیر کرده است. ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل دسترسی مشترکان تلفن همراه به خدمات دیجیتال و پشتیبانی از کسب وکارهای نوپا و دانش بنیان، این امکان را فراهم نموده است تا کسب وکارهای مختلف، با حضور و ارائه تخفیف های ویژه در این سوپراپلیکیشن، در دسترس مشترکان قرار گیرند. همین طور کاربران می توانند با استفاده از برخی خدمات ارائه شده در این سوپراپلیکیشن، درصدی از تراکنش های مالی خودرا به عنوان اعتبار هدیه، در حساب کیف پول ایرانسلی شان (جیب جت)، دریافت نمایند. سوپراپلیکیشن ایرانسل من با ۵۰ میلیون نصب و ۲۰.۳ میلیون کاربر، این امکان را با هدف بهره مندی عموم از خاصیت های کاربردی این اپلیکیشن و تحقق زندگی دیجیتال برای همه، ارایه داده است. کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی، برای ورود به این سوپراپلیکیشن و استفاده از خدمات دیجیتال آن، لازم است تا آخرین نسخه ایرانسل من را از طریق وب سایت ایرانسل یا فروشگاه های نرم افزاری مختلف (گوگل پلی، مایکت، چارخونه و…)، نصب کنند. نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مورد بهره برداری قرار گرفت. این پروژه از تابستان ۱۴۰۰ شروع شد و توسط تیم های داخلی ایرانسل و بصورت بطورکامل بومی، توسعه یافت. این پروژه در امتداد هدف کلان بومی سازی سامانه های راهبردی و وابستگی هر چه کمتر به شرکت های خارجی عنوان شد و خوشبختانه بعد از گذشت یک سال توانست با موفقیت به نخستین انتشار رسمی خود برسد. این اپلیکیشن پیچیده، بصورت Cloud-Native و با به کارگیری بهترین فناوری های حوزه نرم افزار، توسعه یافته و تبدیل شدن به بزرگترین سوپر اپلیکیشن ایران را هدف گذاری کرده است. از با اهمیت ترین خاصیت های این نرم افزار، می توان به معماری میکرو سرویسی (Micro-Service)، خط تولید کد بطورکامل اتوماتیک شده (CI/CD)، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، تجربه کاربری بسیار بهبود یافته و مانیتورینگ بلادرنگ در همه سطوح اشاره نمود. وزیر ارتباطات در زمان افتتاح این پروژه، با استقبال از اقدام ایرانسل برای ورود به توسعه نرم افزارهای بومی اظهار داشت: آمادگی داریم که خدمات دولت را در قالب پنجره واحد خدمات، در اختیار نرم افزارهای بومی پرمخاطب قرار دهیم و دسترسی مردم را تسهیل نماییم.


منبع:

1402/09/09
23:19:53
5.0 / 5
306
تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , ارتباطات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
hp لپ تاپ
newhp.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اچ پی محفوظ است

اچ پی

معرفی محصولات اچ پی