نتایج ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت

نتایج ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت به گزارش اچ پی، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری نتایج ششمین دوره ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت را اعلام نمود.



به گزارش اچ پی به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری اظهار داشت: در ششمین دوره ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت، ۶۵ درصد از دفاتر رتبه یک، ۳۴/۵ درصد رتبه دو و ۰/۵ درصد رتبه سه را کسب کردند.
وی ضمن اشاره به انجام ارزیابی دفاتر در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: در این دوره ۸۹۵۷ دفتر پیشخوان دولت در سرتاسر کشور ارزیابی شده که ۵۷۷۰ دفتر رتبه یک، ۳۱۰۱ دفتر رتبه دو و ۴۴ دفتر رتبه سه را به دست آورده اند.
وی با اشاره این که تعداد دفاتر رتبه یک با افزایش ۵ درصدی به ۶۵ درصد دفاتر رسیده است، خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه خدمات در دفاتر، ارتقای کیفیت عرضه خدمات، تشویق دفاتر به ارتقای جایگاه، ایجاد روحیه پویایی و رقابت برای عرضه خدمات باکیفیت بهتر به خدمات گیرندگان، دسته بندی عرضه خدمات دستگاه ها بر مبنای رتبه بندی و نظر دستگاه خدمت گیرنده، ایجاد بستر ارتباطی الکترونیکی بین رگولاتوری و دفاتر پیشخوان دولت با عنایت به گستره جغرافیایی حوزه فعالیت در سطح کشور همچون اهداف ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات عنوان نمود.
حی شاد در انتها در رابطه با فرآیند ارزیابی دفاتر اظهار داشت: ارزیابی دفاتر بر مبنای شاخصهای پیشبینی شده در مصوبه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، بعد از خود اظهاری دفاتر در سامانه الکترونیکی ارزیابی و رتبه بندی، دریافت امتیاز انجمن استانی، بررسی و تأیید امتیازها و مستندات عرضه شده در ادارات کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مناطق نه گانه انجام شده است.


منبع:

1402/04/02
19:23:36
5.0 / 5
369
تگهای خبر: ارتباطات , الكترونیك , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
hp لپ تاپ
newhp.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اچ پی محفوظ است

اچ پی

معرفی محصولات اچ پی